Menu

Buat Duit Online Dengan Affiliate Niche Kerjaya

Dalam musim PKP ni, ramai orang mula cari jalan macam mana nak buat duit tambahan untuk menampung kehidupan. Ramai jugak yang nak buat duit online tapi tak tau macam mana nak mula.

Biar aku cerita...

Affiliate Infokerjaya. Dalam banyak program affiliate yang aku join, affiliate infokerjaya ni yang aku rasa paling senang dan paling ramai orang buat duit. Infokerjaya ni ditubuhkan untuk membantu para graduan lepasan universiti dalam mencari rujukan dalam menghadapi alam pekerjaan. 

Panduan temuduga jawatan kerajaan  selalunya yang paling ramai orang cari. Bila ada kekosongan jawatan ramai calon akan dipanggil. Kan nanti ada exam online. Maka akan ramai la calon ni akan cari panduan tersebut. Setiap tahun hampir tiap bulan ada temuduga kerajaan. Mesti diorang ni terkapai kapai takde rujukan.

Maka di sini lah peranan Infokerjaya iaitu memberikan panduan untuk calon ni untuk menghadapi exam online jawatan tersebut. Ini bukan soalan bocor tau. Tapi panduan untuk calon. Macam kita beli buku rujukan time sekolah dulu.

Nak bagi senang faham aku buat list.

1. Daftar jadi affiliate.
2. Promote produk guna link yang diberikan.
3. Dapat komisen.

Nampak macam senang kan? Tapi yang penting kena la tahu step yang betul. Jangan main letak link sana sini. Kena block pulak nanti.

Jangan risau, team affiliate Infokerjaya ada bagi panduan untuk korang ikut sampai jadi. 

Tak tau macam mana nak mula?

klik sini

No comments:

Post a Comment