Menu

Cabaran 30 Hari #10 | Apa Dalam Dalam Bag Salim Harmanain

Cabaran asal ialah 'Apa Yang Ada Dalam Handbag Anda' . Mengikut kata kak Sue boleh ditukar mengikut kesesuaian diri sendiri. Ye la takkan la aku nak pakai handbag pulak. Aku bukan team nyah. Haha. Aku suka pakai sling bag. Boleh letak segala khazanah dalam tu. Takde lah semua nak letak dalam poket. Rimas. Meh tengok apa ada dalam bag aku.





1. Fon. Malas nak letak dalam poket sebab nanti susah nak keluarkan. Suka pakai jeans. Fon besar. Memang la kena bawak bag.

2. Dompet. Sama jugak kes nya dengan fon tadi.

3. Power bank. Yang ni nyawa kedua. Kot2 fon nazak ke apa. Cucuk aje lah.

4. Duit syiling. Baki dari beli barang entah mana2 aku sumbat je dalam tu. Kang dah penuh mak aku ambik buat beli sayur. Haha.

5. Tiket wayang. Entah movie apa2 punya tiket yang aku tengok letak dalam tu. Koleksi katanya. Sekali kantoi dengan mak aku habis bernanah telinga akibat duit yang dihabiskan untuk movie. Lol.

Tu je yang ada dalam beg aku. Sekian. Cabaran semalam kat sini

6 comments:

  1. cabaran yg sangat tercabar ni...tahniah teruskan lagi....

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. takde sebab rambut dah lurus semulajadi. Hahaha.

      Delete
  3. hihih.. mama pun ada banyak duit syiling, tol anak-anak kalau nak ke kedai.. hihi

    ReplyDelete
  4. Biasa lelaki tak suka simpan duit syiling dalam beg duit...ni rare ni hahaha :D

    ReplyDelete
  5. Ada lelaki bawa handbag. Namanya manbag :P

    ReplyDelete