Menu

jantung terhenti gara2 blog...

selamat pagi korang..
dah mandi belum? sila mandi nanti busuk blog aku ni haahah.. dah sarapan ke? kalau belum sila makan..nanti pengsan time baca blog aku susah nanti .. tak kuat aku nak angkat nya..hahaha...

adess..pagi2 lagi aku dah bukak blog...alangkah terkejutnya diri ini bila dapat mesej di Muka Buku..kata cik meaw ada entri spesel untuk aku...rupanya episod 'pergaduhan' semalam tak habis lagi..

sila klik sini untuk ke blog mak incik tersebut..bila aku baca entri cik meaw ni buat jantungku terhenti lantas pengsan sekejap...pastu bangun balik...hahaha sampai hati mengutuk ku time aku tido..isk..
yang menambah perisa nya..cik meaw ni post link kat wall cik Yuyu...bertambah la meruncing..adess..bertandang la cik Yuyu ke blog aku yang bajet best ni..sesi komen mengomen pun bermula...

tak cukup dengan itu lantas beliau pun terus mem 'follow' kan diri kat blog ni..segan sudah tuan tanah kedaung ini..yang ke 276 tu..


kepada cik meaw thanks eh sudi buat special entri tuk aku.. tak layak lagi kot sampai nak ada special entri untuk aku..i lap u lah hehee suka buat aku tacink2 ni...tak suka2..sebab aku kan macho hahaha..

btw, cik meaw sampai hati ang curi gambar aku yang tak hensem..meh aku tepek gambar yang hensem ala2 promote diri ni..


see? kacak kot...haha
ok la nak study ni..
~ADIOS~

4 comments:

  1. miahahahahha! tak ensem,yang aku cilok tu lagi ensem pe :P

    ReplyDelete
  2. @meawyg ko amik tu gambar 2 taun lepas weyy..skarang da ensem sikit..muahaha..

    ReplyDelete
  3. mekssssss, ensem?hahaha! ada can ni, weyh ko duk umah lama tu ke? yang aku penah datang tu?

    ReplyDelete