Menu

HANGAT !!!! AKU MARAH DEKAT SORANG BLOGGER NI !!!

selamat petang korang...serius wei..
marah betul aku dengan sorang blogger ni...
meh tengok komen dia..


jeles weh...dapat gather ramai2 dengan blogger pujaan hati masing...
dengan Cik Yuyu lagi..lagi tambah cemburu la aku ...
seronok kalau dapat jumpa diorang ..
berjimba beramai-ramai..hehe
tapi kalau ada pun camna la plak nak pegi kan ...
sapa nak bawak aku...adess..

jom ramai2 terjah blog cik meaw ni ek...

notakaki untuk cik meaw : tukar gambar tu..cari yang anggun sikit...scary kot aku tengok...
hehe...jangan marah ye cik meaw..gurau2 je..

sebenarnya cik meaw ni kawan aku time skola rendah dulu...dunia maya menemukan kami...hehe ayat kontroversi nih..selalu ushar blog dia...tergeliat aku nak baca blog dia...maklumlah style orang utagha..

ok sampai sini petang ni..
~ADIOS~

p/s: doakan cik Yuyu cepat sihat ye..berita lanjut klik sini..
doakan orang sakit ni dapat pahala mak aku cakap..
Get well soon k..nanti boleh ligat menaip lagi..hahah



14 comments:

  1. salim! waaaaaaa,jangan la marah kat saya,sedih tau,HAHA....nanti onie upload gambau bersama yuyu,hehehe......

    tape,nanti kalau free kita turun utara sesama salim, sebab raya haji ni ada lagi....aku boleh la bawak ko salim :)

    nape kena tuka gambaq,scary sgt ke?huhu

    ReplyDelete
  2. @meawlagi panas haku nmpk nye... hehe xdela cik meaw... bole kah anda membawa saya..??? xpe la..anda kan cute..kalau muka senget terus nanti bru tau..lagi cantik kalau tukar..hehe..just pendapat je..

    ReplyDelete
  3. weyhhhhhh,nape ko ckp cam tu? sedih aku.....cute mende,ouh aku paham mksd ko,huhuhu.....boleh salim, selagi termampu....

    ReplyDelete
  4. @meaw
    ang jangan marah kat aku na cik meaw...nnti boikot aku plak..huhu..nak bwk aku g gathering kena naik keta besar2..kecik2 x men..hahaha

    ReplyDelete
  5. hahahaha.. cik meaw comeyyy wooohhh! jeless dengan diaa!!!

    ReplyDelete
  6. @y u y u Z u l a i k h a betul2 sokong cik Yuyu 120% si meaw ni cute kan..hehe

    ReplyDelete
  7. amboi ......ngutuk cheq eh, yuyu lagi comel gila,nak je tampo2, cubit2 pipi si yuyu ni haaaa....geram,HAHA

    ReplyDelete
  8. hahaha! siang tadi baca kat blog onie...malam ni baca kat blog salim pulak...:D

    ReplyDelete
  9. @meaw
    mne de ngutuk onie mengumpat sajo hehe...apa la tak baik tampo cik yuyu dah la ckecik je.. :)

    ReplyDelete
  10. miahahahha! tape,nak tampo yuyu jugak,hehe

    ReplyDelete
  11. miahahahha! tape,nak tampo yuyu jugak,hehe

    ReplyDelete
  12. @meaw
    mne de ngutuk onie mengumpat sajo hehe...apa la tak baik tampo cik yuyu dah la ckecik je.. :)

    ReplyDelete