Menu

10 PESERTA PENCETUS UMMAH MUSIM KEDUA

Hari ni tetiba aku tergerak untuk tengok tv. Kebetulan mak aku tengah tengok Astro Oasis, aku pun join sekaki. Bila lagi nak menghabiskan masa berkualiti bersama keluarga kan. Tak gitu? Jarang aku nak layan tv ni walaupun bil Astro dibayar beratus ratus tetiap bulan. Heh.

Mak aku tengah tengok episod pengenalan Pencetus Ummah Musim Kedua. Jadi, meh sini aku share 10 peserta Pencetus Ummah Musim Kedua.   

10 Peserta Pencetus Ummah Musim Kedua
Barisan Murabbi bagi Pencetus Ummah Musim Kedua kurang hebatnya. Ustaz Haslin Baharin a.k.a Ustaz Haslin Bollywoood, bersama dengan Ustaz Tarmizi dan Fauziah Nawi dipilih sebagai murabbi untuk musim kedua ni. 

Jom sama sama kita tengok Pencetus Ummah Musim Kedua bermula 13 November 2014 di Astro Oasis dan Astro Maya HD

No comments:

Post a Comment