Menu

Cabaran 30 Hari #30 | Perkara Menarik Yang Salim Harmanain Berbangga Tahun Ini

Okey.

Dah sampai hari yang ke - 30. Gila la. Tak berapa nak mencabar la sangat. Entry banyak lubang lagi hahaha. Tapi takpe. Aku update jugak. Jap lagi aku pulun cover balik.

Apa yang aku berbangga tahun ni? Dah mesti nya aku berjaya grad. Akhirnya. Setelah 4 tahun setengah. Macam tak percaya. Setelah berhempas pulas, memerah otak, bermandi keringat, menangis sayu. Kahkahkah dramatis sangat uols.

Jadi pesanan aku untuk mereka yang malas nak study tu, tengok la aku ni. Susah gila nak habis study dengan segala halangan yang dihadapi seorang OKU akhirnya habis jugak. Macam korang yang normal ni, dengan segala kesenangan yang ada kalau tak dapat @ tak nak sambung study memang rugi.

Zaman kat uni memang best. Walau stress study ada jugak member mengadu, awek memadu kasih eh...eh...haha gitu lah.

Alhamdulillah.


2 comments:

  1. Tahniah dah grad, semoga dipermudahkan segala urusan selepas ini.

    ReplyDelete
  2. tahniah tahniah.. pasnie cari keje pulak... :")

    ReplyDelete