Menu

Habis dah Degree !!!! Apa rasa ?

Assalamualaikum.

Yaa..Aku dah habis degree. Sekarang ni tengah cuti. Happy dalam cuak tunggu result weh. Ngeri. Ada subjek yang aku tak berapa nak confident nak lepas. Ahh..tawakkal sudah. Yang penting sudah usaha habis baik.

Semester kali ni dimulakan dengan feeling yang sangat down akibat member yang lain semua dah grad tinggal aku je yang tak habis lagi. dah la tu coursework, assignments, trial melambak boleh gila dibuatnya. Nasib lah tak gila. Ada gak la few times jumpa kaunselor. Depression katanya. Sadis je rasa. 

Bayangkan..pegi kelas tak mandi..tak tido buat esaimen..kadang2 tu sampai tak gi kelas gara2 nak siapkan esaimen...korban weekend..pergh..rasa macam nak muntah tengok kertas time tu...bagi aku dapat pegi final exam dah cukup hebat untuk aku sem ni. Bukan apa, rasa macam tak habis je sem ni..pressure dia extra..maklum la final sem..boleh buat movie rasa nya..gila-gila budak law final sem. Lol.

Saat member2 semua dah kahwin dan beranak pinak aku baru mulakan langkah untuk mencari si dia. Dan akhirnya...setelah lama tunggu dan akhirnya aku BERJAYA. Final sem..tengah bizi dan pening2 sempat lagi cari awek..gila betul...

Dah la tu timing untuk awek tu datang memang kena. Dapat gak mengelakkan gua dari terus biol walaupun ada masa nya dia buat aku sakit jantung.

Biasa la tu perempuan..

Apa pun...alhamdulillah..dah habis final sem..harapnya pass la semua. Memang tak percaya aku dapat habiskan semester ni. Aku ingat kena ambik study leave ke sebab tak tahan dengan pressure yang menggila.

Pasal relationship itu pulak..doakan la ia kekal sehingga ke jinjang pelamin dan kemudian sampai sorga hendaknya..

Pasal blog..doakan aku rajin update blog ni macam satu ketika dulu macam zaman kegemilangan blogging..masyuk seyh time tu. 

OK..see u next entry..

Muka lega abis exam...HAHA

No comments:

Post a Comment