Menu

Coretan Buat Ayah.

Assalamualaikum.

Eh hari ni hari bapa lah. Korang dah wish?

Aku sudah. Wish semalam. Advance sehari.

Anak soleh. Biasa lah wish awal. Kahkahkah. Perasan.

Walaupun ayah nampak garang dan poyo...tapi kan dalam hati ada taman beb.

Kalau la nak compare antara mama dengan ayah harus la aku akan cakap ayah lebih sayang aku sebenarnya.

Walau pada zahirnya kelihatan seperti singa veteran dan menyeramkan.

Mintak lah apa2 kalau ada rezeki lebih kompom dapat. Kadang2 emak pun naik jeles dibuatnya.

Kadang2 over protective jugak. Kalah mak aku. Haish.

Betul kata orang. Sayang tu bukan cuma diucap kat bibir je.  Dibuktikan dengan perbuatan.

Biasalah lelaki. Ego.

Apa apa pun selamat hari Bapa Ayah. Semoga dirahmati Allah sentiasa.

Love you :)

Ni gambar Ayah saya yang hensem. Diambil masa sahur bulan puasa tahun lepas. :P

No comments:

Post a Comment