Menu

Share.

Assalamualaikum.

Fuhh..fuhh..lap sikit habuk dalam blog ni. Gila betul. Tenggelam timbul je blog aku ni ha. Berkurun tak update. Last update bulan 10. Sekarang dah bulan 1..tu pun dah nak habis. Tak tau la apsal aku malas bebeno nak update blog. Bukan takde internet, gadget dan segala bagai idea..cuma malas je nak menulis. Yang tu memang tak dapat nak tolong la kan haha.

Hari ni mau cerita sikit pasal butang share. Tak kira la whatsapp ka, wechat ka..fb tak payah cakap la kan dan segala social network yang ada butang 'share'. Bukan apa aku tengok rakyat zaman sekarang ni mudah sangat share satu2 berita, info atau apa2 je la dalam laman sosial. 

Latest, gambar budak 2 tahun yang kena bunuh tu (aku pun tak sanggup nak tengok inikan pulak share) ramai2 semua share dalam fesbuk macam takde rasa timbang rasa kat keluarga mangsa. Sadis betul rakyat sekarang ni. Dah tak reti nak beza baik buruk. Asal rasa best je share terus. Kebejatan apakah ini. Pelik aku.

Sama gak cerita kat indon tu turun salji punya ramai share video tu padahal video tu tahun lepas punya cerita..nampak sangat fake terus je share. Kalau indon tu turun salji kejap lagi mesti ada santa clause haha. LOL. Sama gak macam si Bobo, kak Ton ngan Shasha tu. Kata annoying tapi share jugak. Apa punya pelik la korang ni. haish. 

Kemon la people, nak share apa2 tu mohon pakai otak. Selidik dulu. Kalau ada manfaat share kalau takde tak payah gatal nak share. Buat tambah dosa free je. Tak gitu ?

Dah cukup sampai sini bebel. Panjang2 bukan ada orang baca pun. Haha. Jumpa lagi bila aku rajin update blog ni...haha..





   

No comments:

Post a Comment