Menu

Alkisah kucing menangis


Assalamualaikum.

Time bulan puasa gini macam2 jenis air akan ada kat bazar ramadan tu. Air soya, tebu, cincau dan macam2 lagi lah. Salah satu yang jadi feveret aku air mata kucing. Ada cerita lawak dan trauma pasal air mata kucing ni

Masa umur 3-4 tahun dulu bapak aku beli air mata kucing . Aku tanya ayah dapat dari mana air tu? Beliau jawab,


"Ayah tadah kucing nangis kat tepi jalan." Apa lagi aku jadi sebak dan nangis jugak. Membayangkan kucing
 tu nangis. Trauma rasa nak minum. Gila betul sampai hati buat kucing nangis. Dahtu air mata dia kita minum pulak. Mana tak tersentuh hati gua dibuatnya. Maklum lah budak2.


Bila dah berusia sekarang sekarang nampak air nampak air mata kucing sure gelak tak ingat mengenangkan kejadian tersebut. Macam mana aku boleh tacing dengan loyar buruk bapak sendiri.

Haha. 

Air mata kucing yang menyegarkan. Sangat best diminum ketika berbuka.
Credit : google sajo




5 comments:

  1. Daging rimau menangis pernah rasa tak?..

    ReplyDelete
  2. sy lagi la sampei skrg tak berani minu sbb mengenangkan nama kcin tu...jd loya huhu

    ReplyDelete
  3. baca entry ni 30 minit sebelum berbuka, tekak mmg dah kering sgt ni...hurmmmmmmmm, menggoda sungguh air mata kucing ni..huhu

    ReplyDelete
  4. air mata kucing fav hubby.. hehe

    ReplyDelete