Menu

Sebelum Aku Bernikah

Assalamualaikum.
Aku belum nak nikah lagi. Calon pun takde. Tapi gatal dah nak baca buku ni yang ditulis oleh Hilal Asyraf.

Bagi aku buku ni best...sebab dia cerita pengalaman dia dari awal sampai la ke tahap dia nak kahwin. Bukan la aku nak cepat kawen..cuma sebagai persediaan diri sendiri..dari segi fizikal..emosi..dan material..
Dalam buku ni jugak penulis berusaha ubah pandangan orang terhadap cinta..tak semestinya perlu couple untuk kenal..ada cara yang dianjurkan dalam islam.

Kalau kita sayang kat seseorang..mestilah kita nak bersama dia sampai syurga kan? Kalau kita buat satu perkara yang boleh bawak ke nereka..itu bukan cinta namanya.
Tu la sikit sebanyak yang aku boleh kongsi. Nak tau lebih sila beli buku ni..sesuai untuk mereka yang sedang mencari..sedang bercinta dan yang merancang untuk berkahwin..

Boleh beli kat website langitilahi.com, popular atau kat mph..20 hengget je pun..hehe
Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

  1. saye pon de beli gak buku tok hadiahkan pd kawan..hope die suke :)

    ReplyDelete