Menu

Salah ke lelaki lembut?

Assalamualaikum.

Alhamdulillah exam dah habis maka dapat lah cuti 3 minggu. Rasa berlubang kepala bila habis exam. Haha.

Semalam lepas habis exam, on the way nak balik hostel aku ditegur seorang member aku ni. Lelaki. Terkejut aku tengok dengan dressing ketat ditambah dengan lipstik. Serius pengsan.

Bagi aku la kan lembut tu tak salah sebab fitrah manusia Allah jadikan lain2. Tapi kita manusia diberi akal untuk kawal fitrah tu. Jujur aku cakap kalau dah over tu hanya mereka yang sama spesis je akan berkawan. Aku sendiri tak selesa kot.

Diorang ni selalu nya lebih ambik berat berbanding lelaki biasa. Yang lagi baik dari perempuan pun ada. Ni pengalaman sendiri.

Kepada lelaki lembut sekalian...aku tak ada niat nak menghina ke apa...kami faham lembut tu fitrah anda. Tapi tolong jangan over. Tu je. Sekian.

2 comments:

  1. aaaauuuwwwwwwwwwwwww lah tu...mungkin....


    haiiiiiiiiiiiiiiiii !lamanya tak jenguk sini

    ReplyDelete