Menu

Hello 2013..!!!!

Assalamualaikum.

Hari ni dah masuk tahun baru 2013. Aku tak rasa apa2 langsung sebab ada final exam. Sibuk memikirkan nasib diri. Oh sadis gila ayat.

Asal tahun baru je dok cerita pasal azam. Bagi aku la kan azam tu patut ada tiap2 hari supaya kita jadi manusia yang baik dari sehari ke sehari.

Aku tak tau apa azam aku tuk taun ni. Mak bapak aku dah sibuk nak ber menantu. Heh. Mungkin tahun ni akan cuba mengubah diri ke arah menjadi bakal suami yang baik. Pastu baru cari calon.

Kata mak aku : semua mak dah ada. Menantu je takde lagi =.='

Erk..tapi teringat kat status fynn jamal tadi...jangan pernah berhenti percaya pada kun fa yakun. Sabar terus. Manis nya akan tiba. Gitu la lebih kurang.

Ok lah sampai sini dulu. Nak sambung study. Wish me luck eh.

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

  1. Happy new year and Good luck

    ReplyDelete
  2. wahhhh azam, kalu buat untuk setahun kompom bulan satu je lah bertahan lpas tu azam pon ntah kemana, so betol jugak kena berazam tiap hari baru lah ada goal yang nak kena capai kan, btw good luck for final

    ReplyDelete