Menu

Ingat tapi lupa...

assalamualaikum...tatkala musim exam ni la aku rajin nak update blog...masaalah sungguh budak Salim ni haha.tapi takpe...aku anggap merepek dalam blog ni adalah sebagai terapi untuk aku release apa yang berada dalm kepala otak aku ni...

pernah tak korang semua mengalami satu situasi di mana korang ingat akan seseorang tapi lupa siapa nama dia...sadis kan macam tu...orang duk ingat kat kita tapi boleh pulak kita lupa nama dia..nak2 lagi orang tu macam cikgu kita ke lecturer...kan dah malu...

semalam masa tengah ada kat library konon2 nye nak study tiba2 ada seseorang tegur aku...aku jadi blank terus..serius tak ingat sapa...lepas tu dia refresh kan otak aku..dia lecturer aku time dekat asasi UIA dulu...baru la teringat...lecturer aku time 1st sem...dalam hati aku malu yang teramat sangat...macam mana la boleh lupa ni haiyoo..dia pulak yang ingatkan aku...

p/s : lain kali ingat nama cikgu / lecturer / sapa2 yang pernah ajarkan ilmu kat korang...sebab kalau takde diorang mungkin kita tak jadi apa yang kita jadi sekarang.. ^_^

zaman muka suci time kat asasi dulu...heheh :p


No comments:

Post a Comment