Menu

Final exam datang lagi...

assalamualaikum... ye...perkara yang paling ditunggu - tunggu semester ini sudah mari...ye itu lah dia FINAL EXAM.... sekarang ni adalah tempoh FINAL EXAM bagi budak2 UIA yang indah dan permai ini...time ni la manusia bermati - matian study ...macam tak pernah pegi kelas sebelum ni...segala ilmu yang dibaca dirasakan baru...padahal semua tu dah diajar time lecture...(tu la main2 lagi ... kan padan muka..)

time final exam ni ramai la yang duk azam nak deactivate facebook dan kurangkan online tapi itu tak mungkin bagi aku...sebab mak aku dulu pernah cakap internet adalah DUNIA AKU... kat alam maya ni la aku boleh share apa2 yang berguna dengan member2 yang ada...meluahkan perasaan...ekspressi jiwa dan macam2 lagi..kalau stress nanti susah..

sebenar nya semua tu bergantung pada diri sendiri...pada usaha yang kita buat, kemampuan diri sendiri...kalau deactivate facebook tak study pun tak kemana...tak perlu memaksa diri untuk jadi yang terbaik...cukup la sekadar kita berusaha sehabis baik kemudian bertawakkal...ye dak ? sebab tu Allah kata :

Faiza Azamta fatawakkal Ala Allah.

" Aku di sisi sangkaan hamba-hambaKu terhadapKu, maka bersangka baiklah terhadap Aku "(Hadis Qudsi)

sampai sini je untuk hari ni...kalau aku rajin dan berkesempatan aku menulis lagi ye...till then...doakan aku ye kawan2 semoga dapat result yang cemerlang...pointer aku pun naik ..insya Allah.. ^_^
p/s; sebenarnya dah selesai pun satu paper hari ni...fuhh..lega...


No comments:

Post a Comment