Menu

Aku, panas dan hujan

Assalamualaikum semua...baru nak gigih nak update blog...tetiba senyap untuk beberapa hari...semua ni gara gara aku yang telah dihinggap virus demam...

Sekarang ni musim cuaca tak menentu...sekejap duk panas...sekejap lagi hujan selebat - lebatnya...dah seminggu aku demam...pegi klinik 2 kali...asyik rasa nak tidur je...kalau UIA abah saya yang punya mesti dah apply cuti seminggu punya hoho...




Pegi kelas pun dalam keadaan mamai akibat belum pulih sepenuh nya..sangat tak suka keadaan ni...hidung berair 24 jam..stok tisu pun abis.. nak makan ubat selesema takut mengantuk dalam kelas...tu yang lambat baik tu...dengan batuk nye lagi...aku jarang demam...sekali kena dasat kot..

Sapa ada petua tradisional untuk bagi cepat baik..? Kalau ada share la ye..bosan dah maka ubat..huhu..


p/s : doakan saya cepat sembuh :)




- Posted using BlogPress from my iPad

1 comment:

  1. kalu selesema mkn tomyam.. kurg sket kesannya selesema tuh.. nk cpt lega, rest lebih sket.. :)

    ReplyDelete