Menu

Dari mana nak mula ?

assalamualaikum semua..dah lama aku meninggalkan alam blogging ni akibat ketandusan idea dan kemalasan yang melampaui batas kemanusiaan...banyak sangat benda nak cerita...tapi mungkin nanti slow2 aku akan cerita semua yang terjadi sewaktu aku menyorok dari arena blogging ni...


tak tau la sama ada orang baca ke tak blog aku ni...tapi ada ku kesah...yang penting aku akan menulis kalau aku diberikan limpahan idea dan kesempatan untuk menulis...maklum lah dah nama pun student mesti la sibuk dengan assignment, presentation, test dan segala bagai yang bersangkut paut dengan study aku ni...


kalau aku diberikan 48 jam sehari pun aku rasa takkan cukup...tapi aku pelik dengan segelintir mereka yang bergelar mahasiswa yang duk sibuk berdemo mansuh ptptn la...bersih 3.0 dan macam2 lagi demo yang ada..aku rasa nak belajar je dengan diorang cara nak bagi masa belajar dan join aktiviti tu semua..meh ajar sikit kat aku macam mana nak jadi student dean's list disamping joinn segala aktiviti tu ..kalau ada boleh share ye..saya pun mahu jadi seperti anda...

sekian je untuk warm up aku kali ni..sayonara.. :)

p/s : eh...tiba2 interface blogger bertukar sudah...aiyoo !! 

1 comment: