Menu

Sabar la Sabariah....

Assalamualaikum semua....dah malam baru dapat update blog...huhu badan tersangat la letih akibat menyetelkan urusan register subjek untuk semester yang baru bermula hari ni..

Akibat terbiasa bangun lewat kat rumah...akibatnya pagi tadi bangun pukul 8:30 pagi...sedar2 je terus gelabah pegi mandi..lepas tu pegi register subjek..sampai je tempat untuk register tu orang dah ramai beratur...ini la akibatnya bangun lambat...

Tapi aku beratur kejap je...dengan menggunakan kelebihan aku sebagai OKU..dapat aku masuk setelkan benda tu...dah consult academic advisor tiba2 system down time nak register tu...sabar jela dek non...standard la tu UIA masa macam ni la server down...sampai pukul 4 baru setel...dan kesimpulan nya..aku extend satu sem....sadis wooo...

Dah la aku punye mendidih tunggu...on the way balik wheelchair letrik aku tetiba je jammed...horor ok...dah la jammed time nak lintas jalan...nasib baik tak kena langgar...dan nasib jugak ada orang tolong hantar aku sampai bilik..kalau tak terkapai kapai la aku kat situ..




p/s: pengalaman hari ni memang melatih aku supaya bersabar je menempuh apa dugaan yang datang...sabar la Sabariah..eh...silap ...sabar la wahai Salim...^_^


- Posted using BlogPress from my iPad

1 comment:

  1. sabarlah...dah tiba2 dia nak jam camner kan. kat situ kita blh lihat ada insan yg prihatin nak bantu kita...moga terus bersemangat ye

    ReplyDelete