Menu

Eh ! Bukan macam tu la...

assalamualaikum...salam satu semesta....tu la banyak sangat makan Honey Star menyebabkan tahap imaginasi melampaui alam semesta...hahahaha macam kanak kanak  riang sungguh aku ni kan?

teringat satu ayat omputeh...'don't judge a book by its cover' jangan memandang sesuatu hanya dari segi luaran je..dalaman kita tak tau lagi...macam aku walaupun orang nampak aku happy, gila2 sikit...tapi semua tu luaran je dalaman siapa yang tau ye dak?

kepala aku tengah serabut memikirkan study aku ni...yang agak terumbang ambing...sakit kepala memikirkan...orang akan kata share la kat mak..aku jawab tak semua benda kita boleh share kat beliau kan? dengan masa depan yang belum pasti...serabut ooo serabut...jadi sekarang ni aku kena bertenang dan rehatkan minda...harus update blog untuk cerita masalah kan...? meh aku share kartun yang ada kena mengena dengan apa yang aku tulis...

kalau tak nampak sila besarkan...

p/s : jangan terlalu cepat melatah...selidik dulu sebelum buat apa2 kesimpulan
^_^

2 comments:

  1. people do judge a book by its cover kan. :(

    ReplyDelete
  2. somtimes kita tak boleh jg nak elak dr menilai seseorang dr luarannya...


    lucu pla kartun tu. arms too short! :p

    ReplyDelete