Menu

Beruntugnya seorang wanita...

assalamualaikum semua...salam jumaat...bertemu lagi kita dengan penghulu segala hari ini...hari ni aku update blog lagi...sementara tengah cuti ni biar aku update puas2 blog ni...nanti kalau dah start kelas...nak jenguk blog pun haram...nak update apatah lagi...

ok...kali ni aku nak share apa yang aku dapat dari aktiviti meronda fb aku ye...yang aku rasa paut dikongsi bersama dalam blog hari ni..meh sama2 kita tengok ye...


bertuah betul jadi seorang perempuan ni...tapi walau sehebat mana pun sorang perempuan tu...masih lagi perlukan bimbingan dari seorang lelaki...kata lelaki pemimpin...harus la dibimbing..dan sama juga dengan lelaki..perlukan teguran dari kaum wanita (isteri) untuk memperbaiki diri ..baru la hidup tu saling melengkapi antara satu sama lain kan..

tak ada manusia yang sempurna dalam dunia ni...jangan terlalu mengejar kesempurnaan kerana diri sendiri belum tentu sempurna...

aku suka sangat lagu kat bawah ni....layan...


p/s : mood : jiwang...
esok dan lusa member kawen..
isnin cousin aku tunang..
aku ? entah la labu..biar Allah yang tentukan..
di samping tu kena la ada la usaha sikit2..
^_^

5 comments: