Menu

Antara Dua Cinta...| LIVE STREAMING BAHRAIN VS MALAYSIA PUSINGAN KELAYAKAN OLIMPIK 2012

orang selalu kata cinta itu buta kan....tapi aku rasa cinta tu tak buta...kadang2 manusia tu sendiri yang gagal membuat pilihan yang terbaik untuk dirinya...lepas tu mula la akan menyalahkan takdir akibat kebodohon diri sendiri....buat perkara yang langsung tak masuk akal akibat otak yang dah tak dapat berfikir dengan sempurna...


macam tu jugak la dengan situasi yang aku hadapi sekarang...tapi aku tahu cinta yang hakiki akan menang...nak tau cinta aku ? ini lah dia...... 

sumber : facebook Bola,Bola,Bola

Manchester United aku sokong..Malaysia pun aku sokong..malam ni aku memilih untuk menyokong Malaysia ... sebab Malaysia tanah tumpah darahku...jom ramai2 tengok Bahrain vs Malaysia (Olimpik Qualifying Round 3)  sama ada di tv1 atau Astro Arena saluran 801...pukul 11.15 malam.. kalau kita tak bagi sokongan lagi...ye dak...??? yang tak dapat tengok tv kalau ada live streaming insya Allah nanti aku share ye...tak silap aku tv1 ada buat live streaming...cer tengok kat website diorang....

UPDATE : LIVE STREAMING BAHRAIN VS MALAYSIA DI SINI !!!




p/s : alamat jammed remote Astro aku sat lagi...alih sana ..alih sini...
:P



1 comment: