Menu

takkan ku biar kau sendiri lagi...

alhamdulillah...aku selamat kembali ke UIA yang tercinta...setelah nak dekat seminggu ada kat Skudai sebab ada program kat situ..

macam2 kenangan tercoret kat situ nanti la bila ada masa kang aku cerita...entah kenapa petang sabtu ni aku rajin mengupdate blog aku yang semakin hari makin bersawang...dari ada 5 BE tinggal satu je yang masih lagi bertahan...

malas...bizi...serabut kepala bercampur baur dalam otak aku ni last2 blog tak terupdate maka terbiar la beliau terkapai kapai takde orang yang datang jenguk sadis...tapi setelah difikirkan balik sebenarnya menulis tu satu terapi yang baik di kala stress ni...macam terluah isi hati yang terpendam...so lepas ni seboleh mungkin aku akan update blog ku ini...teruskan la bagi sokongan kat blog aku ni ye...hehe



p/s : gambar ni takde kena mengena dengan tajuk....aku nak jumpa beliau malam ni ada forum kat UIA ni..
eksaited nye...tak sabar tunggu malam ni ^_^

4 comments:

  1. kat skudaiiiii,tatau pong,haha... 5BE dah tggl 1BE,haha *gelak jahat*

    ReplyDelete
  2. ok lagi tu sbb ada jugak BE sangkut..sy ni? adeh! x mo ckp..huhu

    ReplyDelete
  3. bila nak aktif balik...

    ReplyDelete
  4. kem salam lah kat heliza. haha

    ReplyDelete