Menu

berjaya lari dari UIA ...

alhamdulillah...dapat gak online...setelah mengalami pelbagai cobaan dan dugaan untuk online dan update blog..akhirnya aku berjaya mengonline kan diri setelah berjaya melarikan diri dari UIA...jauh ke selatan iaitu ke UTM Skudai...hahaha...

rilek2...bukan aku kene buang U...cuma aku datang UTM Skudai ni untuk menghadiri Simposium Usahawan OKU...saje je merajinkan diri merantau jauh meluaskan networking ...selain tu penting juga untuk kita memiliki skill usahawan untuk persediaan di masa akan datang...sekarang ni bukan senang nak dapat keje kan2 ??? untuk cari awek tu takde dalam senarai...harap maklum...



dah la tu cukup la merepek untuk melepaskan rindu kat blog ni..sekian untuk makluman.. :P

p/s : tapi kalau dah jumpa jodoh kat sini nak buat camne kan ??? hahahaaha

2 comments:

  1. lama lu tak update kan....
    oh hari ni ke?
    kalo rajin, gua cari la lu

    ReplyDelete
  2. aku nampak ko tadi kat arked meranti kan....kawan2 ko tolong tolak kan....aku dalam bas tadi....ada lagi kat sini ke..

    ReplyDelete