Menu

Alhamdulillah...akhirnya....impian terlaksana... !!!

aakhirnya...aku muncul lagi dalam dunia blogging... kali ni bersiaran live dari kafe hostel aku dan mengonlinekan diri menggunakan wireless uia...boleh catat sejarah peribadi ni..sebab dah dua tahun aku menjadi penghuni tetap di bumi UIA ni..ini la kali pertama aku menjejakkan kaki (wilca) ke sini...

pemandangan di kafe yang indah dan permai...
(ayat tak boleh blah tul hahahaah)

dua tahun aku tunggu...dengan penuh sabar...layan je emosi terhalang untuk pegi kafe.. akibat tak ada laluan untuk aku ke kafe..tapi itu dulu...kini tidak lagi (macam ayat iklan dalam tv)...boleh pegi kafe sesuka hati...mentekadarah sampai kembung hahahaha....sekaligus meningkatkan kuantiti lemak dalam badan... :P

terima kasih la kepada mereka yang terlibat dalam merealisasikan impian aku ni..especislly kepada officer uia yang sabar melayan karenah aku yang melakukan protes berpanjangan akibat tak boleh makan dengan aman dan damai...sekurang - kurang nya lepas ni boleh la berdikari sendiri ...tak payah nak tunggu orang dah..

SYUKUR ALHAMDULILLAH

p/s : orang dah nak tutup kafe dah ni...okbai..

2 comments:

  1. puyoooooooo,makan la selagi ley makan :P

    ReplyDelete
  2. 2 tahun menunggu?nasib baikla uia ni dapat org yg berani nak bersuara cam ko nih,kalau tak mesti ramai yang senasib dengan ko ni yang tak dibela...
    tahniah!!

    ReplyDelete