Menu

(WAJIB TENGOK ) misteri mesej berpuaka...

petang ni mata aku cukup berat..macam ada batu duk kat mata...tak larat nak bukak...ingatkan nak berhibernasi..tapi niat tu terbatal akibat Nokia C6 aku berbunyi menandakan mesej baru masuk...aku ambil dengan perlahan2..lantas membaca nya..

 RM0. Plggn dihargai, mulai 15/9/2011, semua pembelian reload & pek permulaan prabayar akan dikenakan 6% cukai perkhidmatan yg berkenaan. Info:www.celcom.com.my

derm....akhirnya aku dapat juga mesej ni... sangat tak suka hakikat ini macam yang aku tulis semalam...ramai orang post pasal benda ni kat blog mereka..banyak tak setuju...aku pun..sebabnye tengok kat sini..nak rasa macam mana yang ku rasa cepat tekan  sini

mood : sentap mak nak !!!
 

5 comments:

  1. baru tukar postpaid ke prepaid last week, ingat boleh ler jimat *sigh*

    ReplyDelete
  2. sabo jelah kan.nasib i pakai line.mmg dh kena awal2 lagik.

    ReplyDelete
  3. aku xdapat lagi sms tu
    haihhh

    ReplyDelete
  4. inna guna digi..digi blom lg hantar msj mcm tu...

    ReplyDelete