Menu

Update la hoi....!!!

Apa la nak jadi dengan aku ni....kemalasan melanda....nak update blog pun malas kemain...adoi la..unta padang pasir pun tak malas macam aku ni..(tahap kritikal sungguh aku ni kan hehehe)

Lepas sibuk dengan registration segala bagai tiba2 mood aku untuk blogging dah lari entah ke mana....bukan tak ada benda nak cerita..tp feel nak blogging tu tak ada..sekarang ni tengah berusaha nak cari balik mood blogging itu sambil menyanyi lagu semangat yang hilang dari XPDC..

Sekarang ni aku tengah cuba biasakan diri untuk blogging dengan incik Ipad ni..rugi la kan kalau dah beli mahal2 tak diguna sebaik mungkin...heheheh alhamdulillah ada rezeki lebih dapat la beli...tapi lepas ni kene study dengan lebih gigih supaya duit scholarship tak terputus di tengah jalan...

Kat sini aku nak ingatkan...barangsiapa yang bermimpi mau beli gadget canggiih..maka belajar la dengan gigih..supaya poket tak ketandusan duit...huhu..

4 comments:

  1. same la kite... bile ada idea,mls lak nk bukak laptop,bile da bukak laptop,idea ntah kemana plak... hadoiai...

    ReplyDelete
  2. wah.. tk mampu la nk beli bende tu

    ReplyDelete
  3. bestnye lah ade ipad nie.. syok tak hingat lah !

    ReplyDelete