Menu

Lelaki dan novel ....

Selamat hari jumaat...sekejap je dah sampai ke penghujung ...pantas sungguh masa yang berlalu kan...tup2 dah masuk 2 minggu sem baru...kan aku dah cakap bila masuk je sem baru terus terabai blog...

Ok la..hari ni nak cerita pasal lelaki dan novel...cerita nya macam ni...awal2 sem kat UIA ni banyak la booth dibuka untuk menghabiskan duit student...aku macam biasa la bila ada benda cenggini booth yang jadi wajib terjah untuk aku ialah booth yang jual buku..








Hari ni aku beli buku Hlovate yang baru Contengan Jalanan...dengan Stanza Cinta..dah lama nak beli tapi asyik tak sempat je...last2 hari ni nampak depan mata..terus ku sambar tanpa was2...

Tengah khusyuk duk pilih novel...tetiba akak yang jual tu tegur aku...

Akak :minat baca novel eh?
Aku :yup..
Akak : jarang nak jumpa lelaki minat baca novel..
Aku : saya ni jenis yang special edition bak kata orang rare gitu..hehe
Akak : heheeh ada pulak camtu ye..

Walaupun aku minat baca novel tapi aku bukan dalam golongan mereka yang auwww...ingin diingatkan di sini aku adalah seorang lelaki sejati yang minat baca novel...tu je...tak lebih tak kurang...

p/s : nak tau gak apa pandangan korang terhadap spesis macam aku ni...sila komen ye... :)


- Posted using BlogPress from my iPad

7 comments:

  1. Plik je

    tp ade je y muke gns tp lyn nvel jiwg

    xsalahpon

    ReplyDelete
  2. rajin membaca amalan mulia berbanding hisap rokok..

    *Ramlee Awang Mursyid tu penulis novel lelaki. ok je. :)

    ReplyDelete
  3. lelaki baca novel mmg cool..sy dh baca contengan jalanan tu..best sangat2..

    perjalan mencari tuhan..

    ReplyDelete
  4. xde yg peliknya cz bf sy pun minat bc novel ^^

    ReplyDelete
  5. tak pelik.. sebab shera tahu ade lelaki yang suka baca novel.. cuma bnyak org tak nak ngaku jek.. ^_^

    ReplyDelete
  6. betul jarang jmpe.klo laki biase baca komik.sy suke baca novel gak.tp xsuke beli haaha. btw da folo blog ni :)

    ReplyDelete
  7. mmg jarang lelaki minat baca nove, tapi tak salah pun.. minat membaca minat yg bak...

    kwn2 sy ckp, lelaki minat baca novel nie romatik..(^___^)

    ReplyDelete