Menu

kepengsanan di sem baru...

setelah mengalami kepengsanan akibat kepenatan ke sana ke mari register subjek akhirnya terupdate jugak blog ni..

oleh sebab ini adalah hari pertama untuk sem baru..dengan semangat yang membara pukul 6 pagi dah bangun...sekaligus mencatat sejarah peribadi untuk diri sendiri setelah 2 tahun bersemayam di UIA gombak ni hahaaha selalu nak dekat pukul 7 baru terhegeh hegeh nak bangun solat dan mandi... (pemalas sungguh aku ni kan... =.=' )

kelas pagi tadi start pukul 8 ...sempat menelan bahulu yang dibawak dari rumah (maklum la suasana raya masih terasa..) disertai dengan air kotak MILO yang disedut semasa merempit ke kelas...rasa blur...mengantuk..dalam kelas tu perkara biasa...lecturer tanya baru gelabah nak mengingat...nampak sangat tak study time cuti yang panjang kemain.. hampeh..

abis je kelas lepak jap dengan member...kemudian tiba lah masa yang paling dibenci masa awal2 sem ni...RESISTER SUBJECT (motif bold ??? ) macam2 gelagat kelihatan...budak2 first year yang blur...server down..bersesak kat PC ...jumpa academic advisor la..macam2..sungguh haru keadaan nye..tak dapat dibayangkan...setelah dua jam akhirnya setel...nasib baik ada officer and student pompuan yang memberikan kerjasama...berbulu je tunggu..nasib baik tak jadi mawas...hehehe



dah setel tu beli lunch ...makan kat bilik.. lepas makan mata memberat..akibat kekenyangan dan keletihan aku terus menidurkan diri...terjaga pukul 5 perut mula menyanyi lagu Datuk Ahmad Jais...so keluar la jalan2 cari makan..merayau di sekitar kampus yang telah lama ditinggalkan..

maghrib tadi baru balik...terus bukak blog untuk mengupdate...rindu kat blog...(gedik gila hahaahah) tak sabar nak pegi kelas esok nak belajar...enjin dah panas ni :p 


4 comments: