Menu

Impian vs Realiti

Lambat sungguh aku update hari ni...kelas sangat padat...mata dah mengantuk gila..sampai dah tak larat nak bukak dah...tapi still gigih nak update blog..hahahaa (dasar kaki online sungguh hehe)

Hari ni nak cerita pasal impian...ini semua berpunca dari status kekasih gelap aku yang konon nye ada impian untuk menjadi seorang isteri...so malam ni nak cerita sikit la impian aku...

Sapa tak nak kehidupan yang selesa di samping yang tersayang..kan...ini target aku sejak dari zaman sekolah lagi di mana aku akan jadi seorang lawyer / penasihat undang2..aku akan ada firma sendiri dan terkenal seantero Malaya..,hehe

Sebelum aku buat rumah banglo berjuta - juta lemon...yang penting bawak satu family pegi haji..pusing2 satu dunia..sesudah itu beli lamborghini sebijik untuk aku bawak berjalan - jalan di waktu lapang..eh lupa lak ..banglo tu mestilah dibina dengan teknologi tinggi kat tepi laut..




Kalau dah senang jangan lupa yang susah pulak...aku akan tubuhkan satu yayasan untuk tolong mereka yang memerlukan..siap dengan tempat belajar supaya diorang dapat berdikari di masa akan datang..ilmu penting untuk ubah hidup kan...

Lepas tu..aku nak buat masjid berasaskan seni bina melayu lama..rasa macam klasik sikit...selalu orang buat asyik moden je..so nak buat kelainan sikit la...yang lebih mesra alam gitu..jadi dapat jimat kos...

Kahwin? Biar Dia yang menentukan itu semua..sebab aku yakin kalau ada jodoh ada la..tapi dalam masa yang sama berusaha la jugak..kalau tak usaha mana nak dapat..

So, itu impian aku...korang macam mana?
- Posted using BlogPress from my iPad

1 comment:

  1. saye pon jenis org yg suke pasang impian..:) saya rase bagus cantu sbb at least kita ada something untuk dicapai..*wink*

    salam kenal..
    meh ke rumah..
    mia & fisioterapi
    keep in touch...♥♥♥

    ReplyDelete