Menu

cuti sudah habis bro !!!

pergh ayat..macam ayat abang besar dalam KLGangster...hahaahaha...letih gila kot kemas bilik yang agak huru hara setelah lama ditinggalkan...

motif letak gambar aaron..???

esok akan kembali mengadap buku..menghadap muka lecturer..assignment lagi...maka dengan ini adalah diisytiharkan bahawa blog ini mungkin akan terbiar bersawang tanpa diupdate..kalau update pun mungkin pendek2 je...takde masa nak update panjang2..bajet pelajar cemerlang yang bizi setiap saat...padahal...hampeh ..hehee

moh tengok keadaan bilik aku di sem yang baru nak mula ni..


lapang gila bilik aku yang baru je di cat masa cuti 5 bulan haritu...
(sila abaikan kesemakkan dan patrick yang kelihatan hahahaa)

belum2 meja dah bersepah...haish...

apapun sem ni aku harap dapat buat lebih baik berbanding sem lepas2 yang mana aku banyak main2..
mintak tolong korang semua doakan aku dapat buat yang terbaik ye.. :)

p/s : esok kelas pukul 8..nak kena tido awal ...adess...kene set biological clock balik ni.. =.='

4 comments:

  1. study rajin2 ye..smoga terus berjaya...=)

    ReplyDelete
  2. lepas nie blog akn terbiar dah...hehe!
    selamat belajar..^^

    ReplyDelete
  3. ooohhheemmmgieeee.hp pavilion ke tuh?rindu kat laptop lame!!yg dah pon dsebat org. =.='

    woahh,bilik bujang.keh3 ;P

    ReplyDelete