Menu

lelaki pun boleh melaram jugak la...

selamat hari sabtu...hari ni ada wiring kat rumah aku...so lambat sikit aku online hari ni..bukak2 je blog tiba2 mocik satu ni tanya..'macam mana lelaki melaram...??' eleh..soalan paling senang untuk dijawab.. meh sini aku tolong jawabkan...
bila aku melaram..

kalau perempuan pakai maxi dress, skirt, eyeshadow segala bagai...kalau lelaki paling simple di dunia...pakai t-shirt dah cukup..tapi bagi aku pakai collar t-shirt..nampak hensem dan kemas..tapi kalau time malas tu pakai t-shirt biasa dah cukup..jangan lupa pakai deodorant kalau tak bau masham...hahaha pakai la yang mahal sikit supaya bau berpanjangan..pakai la NIVEA..supaya wangi ala2 Fahrin Ahmad..



dipandan kan pulak dengan jeans dan tali pinggang..biasa la kan...sapa suka bundle beli la...kalau aku beli Lois tak pun Lee.. tu pun dah cukup..simple dan pantas...tak payah pening nak pikir mix and match la...kompom sesuai dalam apa jua keadaan..

yang itu tadi untuk santai...kalau formal pulak..baju G2000 , Padini , John Master jadi pilihan...bukan mementingkan brand...tapi sebab baju branded tak mudah komot..dari segi pilihan warna...merah, hitam,putih ,kelabu warna feveret tu..so sangat sangat sesuai untuk mereka yang malas menggosok macam aku ni..seluar pun macam tu gak..biasa seluar hitam atau blue black..maklum la budak2 course law harus la kelihatan kacak dan bergaya..





p/s : ini hanya pandangan peribadi...terletak pada individu nak pakai apa la kan..kalau nak try silakan...tiada paksaan..sekian.. :)

7 comments:

  1. wakakakakakakaa! deodorant echanteur la pakai......blusher tak mau pakai ke,kehkehkeh... i pon simple gak, baju tshirt PDI or kemeja PDI,tapi sekrang macam banyak beli by online je...brand tak kesah,yg penting cantik :D


    p/s: i ada eyeshadow lebih, nak pinjam tak?haha...

    ReplyDelete
  2. pakai apa sahaja asalkan ...berbaloi...

    ReplyDelete
  3. simple n sopan...juz nice

    ReplyDelete
  4. laki skung nie pon de pakai compact powder tau...

    ReplyDelete
  5. bersih sebahagian dari iman...

    ReplyDelete
  6. lelaki kalau tak melaram kan ..agak selekeh .hehehe
    :p

    ReplyDelete
  7. bagus alau lelaki melaram, supaya nampak lebih kemas...

    ReplyDelete