Menu

korang memang GILA KALAU...

dewasa ni dunia online sangat tak dapat dipisahkan dari remaja...Facebook,Twitter , Blog dan macam2 lagi...yang terbaru ni Octove pulak..dengar cerita nya Malaysia punye...haiyoo tambah lagi social networking aku..terima kasih kat Bro Framestome yang menjebak kan aku ke kancah Occtove ni pulak..hehe..

malam ni aku nak share something...kalau korang ada tanda2 yang bakal aku share ni sah la korang ni dah gila...gila online...macam aku hahaaha..apabila korang buat perkara ni..


makan ddepan PC..



tidur dengan PC..

online even demam terbaring kat atas katil..

bawak laptop masuk toilet yang ni serius tak boleh blah..

jangan sampai jadi begini..


lagi teruk kalau begini..


p/s : kalau nak gila pun agak2 la jangan jadi seperti di atas ni ye..



4 comments:

  1. ish..kesian lah kat baby tu..ayah dia sibuk main komputer sampai anak tertidur macam tu..

    tak patut betul! huhu

    ReplyDelete
  2. wakakaka...
    burok perangai tu ..
    sian baby tu

    ReplyDelete
  3. fuhh.. dasyat tol.. tlampau obses ngan teknologi

    ReplyDelete
  4. kikiki, tidur dengam lappy yer.. hihihi :p

    ReplyDelete