Menu

BLOG PILIHAN SAYA IALAH....


ehem2...dengan ini saya mengumumkan...blog pilihan kalbu..cewah...

suke blog beliau ada cerpen..seronok....tak caye?? pegi la tengok sendiri ^^

yang ni pun suke jugak...ada cerita pasal kucing beliau..ada bab agama ...isu semasa..beliau ni rajin masak tau..

yang ni? suka dengan celoteh beliau..cantik je blog pink beliau.. :)

best ni blog ni sangat hijau...pendek kata tak menyesal la..

cantik header blog ni..suke masuk sebab doodle yang cute..tagline blog ni kreatif..cer tengok 

yang ini ...hmm..suka dengan isi blog beliau...isi tu  penting terus menambat hati ^^

tagline blog dia panjang...tapi blog kemas je siap ada dooodle comel...terus ku pilih pegi la tengok

dia ni paling rajin mengomen blog aku yang entah pape ni ...hehe header dia unik pi tengok nak tau..

haa...yang ini stalker aku hehe..beliau sendiri mengaku..pegi serang blog beliau..

haaa...sejak kebelakangan ini beliau ni rajin drop komen kat blog aku...bukan skandal aku..beliau dah berpunya...hehe pegi tengok..blog beliau..pegi la...

tamat sudah list 10 blog pilihan aku...pasni akan diletakkan dalam bloglist special...
sekian ...

p/s : mengantuk nye mata ku ini...haish...




5 comments:

  1. tq..ade jugak yg sudi pilih sy..=)

    ReplyDelete
  2. blog anda jd pilihan sy.. :)

    ReplyDelete
  3. thx sbb pilih blog inna...terharu! ^^

    ReplyDelete
  4. aiyakkk! lenkali pakai jet pejuang okeh? hehehe...

    thanks salim sebab pilih blog akak~ blog salim pun besttttt gakkkk~ teruskan menulis ye~ :)

    ReplyDelete
  5. oke fine

    ske cerpen je

    haha

    ngis guling2 sini lak

    ReplyDelete