Menu

bila dah banyak duit...begini la gamaknye..

siang tadi aku ada buat entri ini...ada la aku tanya..dekat readers kan apa yang diorang akan buat kalau dapat duit banyak2...



respon yang aku dapat...ada yang nak melancong keliling dunia macam dia ni..ada yang nak shopping satu shopping complex macam ini..ada yang mau bayar duit ptptn macam beliau..ada yang lebih selesa dengan hasil usaha sendiri macam ini..

tapi ada satu jawapan yang menarik perhatian aku oleh seorang akak ni..siap buat list lagi apa yang dia nak buat kalau dapat duit banyak2 ni...meh aku kopipes comment beliau..

kalau akak la..
akak ambik je...pastu buat2 mcam hak sendiri la..berpoya2 dan bersuka ria..buat beli makan2..beli perabot baru...yang penting beli peti sejuk besar dan tukar kabinet dapur..eh!lagi satu..nak tukar pagar baru..bagi nampak meletup2 gitu..:Pghehhhe

p/s : semangat raya sungguh komen beliau..kurang dua minggu dari sekarang kita akan menyambut syawal..mungkin sebab tu kot komen beliau begitu hehe..^^ so mari ramai2 terjah blog beliau dengan mengklik header di bawah..


p/s/s : jangan marah ye..sekadar gurauan semata - mata..hehe

2 comments: