Menu

Aku takkan lupa sampai mati !!!

huish..rindu rasa nak update blog secara berlebihan macam selalu..tapi apakan daya..kesibukan mengemas rumah untuk persiapan berhari raya pada hari lusa..setelah penat mengemas tidur sampai tak ingat dunia bangun dah sahur...sebab tu la blog terabai dan trafik pun menjunam..

aku tertarik dengan artikel yang ada dalam surat khabar hari ni..kat situ dia tulis..'asyik main gajet lupa hari raya' aku tersentap seketika..selaku manusia yang gila gajet aku setuju dengan apa yang ditulis dengan artikel tu..memang banyak beza nya raya time aku kecik2 dulu dengan zaman sekarang ni..


sebab tak nak berpisah dengan gajet sanggup stay kat rumah..dan tak nak menziarah ke rumah sedara mara..yang memburukkan lagi keadaan time sedara datang duk sibuk dengan gajet yang ada ..apakah? maka akan berlaku lah kes tak kenal sedara bila jumpa kat mana2..

nasib baik la mak aku masih ingatkan aku pasal penting nye hubungan kekeluargaan ...kalau tak mungkin aku jadi macam orang lain agak nya...tak salah untuk ada gajet mahal2 cuma pandai2 la sesuaikan diri dengan keadaan kan2..? 

p/s : gajet boleh beli.. ahli keluarga dan sedara mara tak boleh beli beb !!!

3 comments:

  1. tu sebab akak tak tukar handpon akak yang boleh masuk dalam arkib tu..
    takut ketagih dengan benda2 ginilah..
    selamat hari raya..

    Seluar kecik pun tiada saiz S rupanya | Semekar Kasih

    ReplyDelete
  2. gajet yang mampu beli, hand phone nokia chokia je. so, takde lah nak mengadap gajet je. haha

    ReplyDelete
  3. adik saya pun gila gajet sampai xmo ikut g beraya umah sedara mara.. saba jela.
    selamat hari raya!

    ReplyDelete