Menu

makan + tido = blogging

assalamualaikum..selamat pagi...hari ni sangat sejuk tapi peng'update' an blog berjalan dengan rancak dan gahirah nye...hehe ..hari ni aku bangun lambat akibat kesejukan melampau nescaya enak di pagi hari untuk bermimpi di atas katil...akibat nye pukul 9 baru bangun hehe..

ok la kembali kepada fokus...kenapa tajuk hari makan + tido = blogging...aku rasa seperti Adi Putra pulak...cipta satu formula untuk blogging heheh...lepas ni boleh dapat anugerah blogger inovatif ni..(berangan tak habis..=.=')

kenapa makan aku letak yang first...sebab itu yang penting...ia menjamin perut yang sihat..kalau perut sakit ke lapar mesti terganggu kosentrasi untuk blogging kan2 ? tapi jangan la pulak makan terlebih - lebih sebab nanti terus jadi ular sawa..jadi makan tu berpada - pada la ye..



pastu tido..sama jugak macam  korang study kan...kalau tak cukup tido mesti mamai dan kepala hotak menjadi sempit dan mengecut ketandusan idea...cer kalau cukup tido kan kepala otak segar bugar bagai bunga yang berkembang mekar di pagi..



jadi kesimpulan nye...makan dan tido yang cukup memainkan peranan penting dalam dunia blogging..sekian bebelan saya pagi jumaat.. (ini la kesan nye..perut kenyang dan tido yang cukup...hehe)
:) 

3 comments:

  1. kalau makan, then terus tido, memang syok tpi redha je la. mesti bdn berlemak2 lepas tuh. hahahaa..

    ReplyDelete
  2. lepas makan tidooooo,taktik orang kurus nak naikkan berat badan sendiri,haha :P

    ReplyDelete
  3. skrg aku selalu mengamalkan formula ko cakap nih
    ekekekekek

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/kontest-menang-duit-raya.html

    ReplyDelete