Menu

Legging dan Hot Pants itu HOT !!!

panas ... hangat... terbakar...hahaaha malam ni masuk sikit bab fesyen sikit...aku ni tak berapa tau soal fesyen ni...kalau nak tau boleh tanya makcik ni..beliau tau...hehe..aku ni kalau bab baju ni pakai mix and match je..kalau nampak ok di mata aku so ok la tu..senang tak payah pening nak pilih baju untuk digayakan...

ok ..berbalik kepada fokus utama kita malam ini..iaitu berkenaan dengan legging dan hot pants...mereka yang merasakan diri mereka hot saja pakai benda ni..tapi sebenarnya tak pun..sekarang ni aku tengok pakai legging ni jadi trend terkini kalau kat tempat awam..serious aku geli tengok perempuan pakai legging kat tempat awam..bangga sangat tayang aset yang ada..haish...tak faham tul aku meluat je tengok..



yang pakai hot pants pulak aku tak tau nak cakap apa...sebab bila dah pakai hot pants aku tak tau nak beza antara yang melayu atau bukan..pedih statement ni tapi itu kenyataan.

kadang2 aku terpikir..diorang ni especially yang melayu dan ISLAM ni tak ingat ke betapa hot nye api neraka ? malas aku nak masuk ayat Quran pasal aurat...readers aku ni semua bijak pandai semua nye..sendiri fikir la..at least pakai jeans ke still acceptable la..toksah la duk tayang2..nanti kalau kaum adam asyik pandang je marah pulak kan..


punca entri ini ditulis akibat daripada entri oleh jiran sebelah aku yang ni sekaligus menjadi top referal aku hari ni...ini buktinya...

cukup la merepek malam ni.. ini pendapat peribadi aku tak suka tak payah baca...senang...
sekian..
:)



8 comments:

  1. ouhh...top referral hari ni ke salim? hehehe terima kasih :)

    ReplyDelete
  2. awak,islam dalam ic je ..... kadang-kadang dorang tak terbuka pintu hati lagi kot nak pakai seluar yg longgar... tak selesa katanya,huhu..... *macam pedas pulak ayat i ni,huhu

    ReplyDelete
  3. 101% agree with this entry..inilah jadi nye bila manusia hilang perasaan malu..nauzubillah..

    ReplyDelete
  4. pernah jumpa makcik2 umur dah lewat 50 pakai legging kat lrt di KLCC..hurmm,urban agaknya..

    ReplyDelete
  5. fesyen gamaknya..

    Try baca entry leging ni plak.. dasyat hot + muslimah fashion:

    http://ridoma.blogspot.com/2011/01/terima-kasih-blogger-skype-crews.html

    ReplyDelete
  6. aku naik geli kalo pompuan yg GEMOK!! x sedar diri pakai legging lagi2 kalo dah berstatus MAK org...

    latest entry Bila menderma biar ikhlas... & Urban-or-Disaster

    ReplyDelete
  7. malu nak tgk kgkadg

    ReplyDelete