Menu

jom kawen...nak ???

aku la lelaki Melayu terakhir !!! hahaaha sengaja perasan kan diri di pagi hari tatkala mencari bahan untuk update blog...biasa la peng online tegar di pagi hari kan..kalau tak update blog rasa macam tak lengkap pulak hari ku ini...(erk maap...ayat tak boleh blah..)

kenapa tajuk yang sungguh gedik di pagi hari ? ini semua gara2 berita kat paper di mana isu nye sekarang wanita mempunyai lebih pilihan untuk pasangan hidup sebab mengikut data terkini lelaki lebih ramai dari wanita..adess maka dengan ini terpaksa la sang kumbang bersaing mendapat bunga di taman sebab kalau lambat melepas la jawab nye..

kalau dulu...lelaki yang gagah perkasa dan kaya menjadi pilihan..tapi sekarang ..sebab taraf hidup yang dah meningkat..kritirea yang ditambah adalah romantik...caring...bekerjaya...hensem dan banyak lagi yang aku tak senaraikan sebab hanya perempuan yang tau taste diorang macam mana kan2...


haish nampak gaya persaingan semakin sengit..susah la camni..tapi takpe saya akan berusaha demi yang tersayang kehkeh...wahai wanita...ciri2 bagaimana yang jadi pilihan anda ? (dah macam soalan Pop Kuiz dah..heheh)

1 comment: