Menu

jenis demam baru ditemui..

pagi yang indah..dunia cyber hari ni dipenuhi dengan segala news feed kat FB pasal bola..cerita kat paper sana sini cerita pasal bola... 85,000 tiket abis...ada yang tak puas hati sebab tak dapat tiket...ada yang duk tayang tiket masuk stadium la... saja bikin gua panas... macam2...nak demam aku tengok FB arini..demam yang sungguh pelik dan aneh...



aku kena demam rimau la...
Aumm...Aumm...Aumm...!!!


hahaha boleh pulak aku kena demam rimau ...semua gara2 bola...selalu orang kena demam kura kan sampai kan aku je kena demam rimau akibat terlampau obses dengan bola...hahahah kat sini ada mesej untuk team Harimau Malaya :

80 ribu ada kat stadium 
berjuta lagi tengok kat rumah...
kasi potong sama itu singa...!!!
jangan putus asa ...
kasi gegar stadium dengan ngauman harimau...
harimau ori ..bukan macam singa import..
kalau kalah biar melawan..
jangan lembik ibarat pondan....

sekian dari aku..
-peminat bola yang tak boleh main bola-

mari kita sama2 bagi sokongan untuk malam ni..
dalam perlawanan
MALAYSIA VS SINGAPURA
untuk  
 KELAYAKAN PIALA DUNIA 2014

MALAYSIA STILL THE BEST !!!
 
p/s : nanti aku cari link live streaming ye.. ^_^

7 comments: