Menu

(GAMBAR) Anak Jimmy Shanley & Suhaila yang super cute...

malam ni serius takde idea nak update blog..so apa lagi merayau lah aku di dunia maya untuk mencari bahan supaya terupdate la blog aku ini dan terjunam terus trafik aku hari ini..

masuk la laman2 gosip artis tanah air ...selalu penuh dengan kontroversi...malas aku nak layan benda2 gitu..biar la blog2 hiburan yang ambik port benda2 gitu...sedang aku melihat lihat...tiba2 ada wajah comel menarik perhatian aku...gambar anak Jimmy Shanley dan Suhaila yang super cute..meh sini aku kongsi ngan korang..





sangat comel kan...kan...kan..harap2 krisis rumah tangga Jimmy dengan isteri dia selesai dengan cara aman supaya baby cute ni dapat membesar dengan sihat...menjelang Ramadhan ni sama2 la berdoa supaya situasi kembali aman ye..

p/s : suke tengok gambar baby ^_^

nak tengok lagi gambar cute ni klik sini
sekian...

2 comments:

  1. comel nye baby tu. kita doakan yg terbaik utk parents n their fmly... :)

    ReplyDelete
  2. cutenya..tak sabar plak nak ada anak :)

    ReplyDelete