Menu

Secret Recipe HALAL tau tak ???

selamat malam ..alhamdulillah berita yang menggembirakan aku selaku seorang yang kuat makan ni ..setelah digembar -gemburkan bahawa SR ni  tak halal..tapi yang terjadi adalah sebalik nya..dah lama sebenarnya aku jadi penggemar SR ni tak pandang yang lain dah..setelah di introduce kan leh abang sepupu aku 6 tahun lepas...dah tak pandang lain dah...hehehe..terima kasih gak kat jiran aku yang kongsi maklumat..nak tau detail klik sini..


p/s : apsal la hari ni banyak keluar isu macam ni? meatball IKEA la..Secret Recipe la..apa2 pun alhamdulillah masih boleh makan.. :)

11 comments:

  1. yuyu suka sangat kek dia <3 tiramitsu <3

    ReplyDelete
  2. tak lah..td ade baca blog someone ni. tp lupa dah link dia. dia dah contact terus pd SR, SR ckp diorang halal ada certifiate semua, semua ni rumors je.

    ReplyDelete
  3. isu ni ibarat penyakit la
    lepas satu, satu plak akan timbul
    klu x bisa, takkan melarat
    klu bahaya akan melarat-larat

    halal haram dah jadi macam isu main2
    sedangkan, akan jd darah daging kita
    tak tau apa fungsi halal
    yg halal, kdg2 akan jd haram
    yg halal, kdg2 diprovok haram
    konpius

    http://penaberkala.blogspot.com/2011/05/seribu-isu-satu-dua-tiga-empat-lima-dan.html

    ReplyDelete
  4. halal kan....
    baru pegi sekali tahun lepas...

    ReplyDelete
  5. uih!! sedap nye!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. @penaberkala: setuju2...apa la nak jadi skang ni... :(

    ReplyDelete
  7. saya suka makan kat kedai atok (KEPSI)je..HAHA :P

    ReplyDelete