Menu

penting nya semangat kejiranan dalam dunia bloging..

selamat malam.. tajuk macam nak masuk kelas BM je kan? hehehe tapi itu la kenyataan nye..kalau tak de semangat berjiran alamat terkapai - kapai la korang dalam dunia blogging ni..kalau macam aku ada letak dalam bloglist tu satu perkara..tapi lagi sedap kalau dapat buat M.O.U macam yang aku buat dengan kekasih gelap aku si Onie tu ngan  Cik FS member satu U aku tu..

best tau dengan ada nya jiran tetangga ni dapat la bagi tunjuk ajarku sifu..di samping tu dapat la amik sikit2 trafik diorang..lagi2 kalau anda tak sempat nak update atas sebab tertentu..buktinya anda tengok sendiri..

thanks kat cik FS sebab jadi top referral aku hari ni ye..hari ni aku takde mood nak blogging..tak tau la kenapa..takde idea and takde segala nya la..so cik FS u're my savior hehehe jadi anda apa tunggu lagi cari jiran anda sekarang.. :)


3 comments:

  1. sngt penting !

    ReplyDelete
  2. fuhhh mcm xpercaya jaaaaaa...xsangkaaa.huhuhuh

    ReplyDelete
  3. yesssssss,terima kasih sebab sudi jadikan saya ni kekasih gelap kamu ^___^

    ReplyDelete