Menu

kekasihku fashion designer ?

selamat malam..perghh..tak sangka rupa2 nya kekasih gelap  aku ni bakal fashion designer...femes kah beliau ni?? boleh kata femes jugak la dalam dunia blogging ni hahaah..saja kasi beliau kembang hidung -..- ..punca tercetus nya entri ini sebab beliau ada tulis pasal fashion2 dalam blog dia kejap tadi.. kalau tak silap aku so tak ada masalah nak tempah baju kawen kitorang nanti..  dapat jimat kos maklum lah buat kat hotel..tak payah nak panggil rizman ruzaimi gitu hahaaaha nak berkenalan ???  tak boleh :p 

nampak berbakat tak beliau ?

ini adalah entri merepek ku semata... tak ada idea nak update..kalau jadi betul2 boleh tak????  hehehe ?
p/s : sila tekan ctrl + A untuk nampak mesej tersembunyi...balas dendam 10 komen dia bagi kat aku.. :p

12 comments:

  1. 10 komen eh saya komen? tak kira lak,nasib baik entri bola saya tolak ketepi kalau tak belas2 dah komen,HAHAA....tempah baju kita orang ? pehhhhh! no discount! AHAHA

    ReplyDelete
  2. haha! pewwitt..nk ngorat cik meaw eyh..acecee~

    kalu btol2 pom boleyyy. :D

    ReplyDelete
  3. ape mesej tersembunyi? tak nmpk pun

    ReplyDelete
  4. ape guna ctrl + A ni?? xfahammmm

    ReplyDelete
  5. salim tipu, msj tersembunyi konon

    ReplyDelete
  6. haha

    "ini adalah entri merepek ku semata... tak ada idea nak update..kalau jadi betul2 boleh tak???? hehehe ?"

    ReplyDelete
  7. @meaw:dah komen tak sedar diri.. :p

    ReplyDelete
  8. @Munirah:ada..tekan ctrl ngan A serentak..baca entri tu balik..nanti perasan apa saya tulis... :)

    ReplyDelete
  9. @FasiHaH SupiaN: nanti keluar warna biru kan baca balik entri tu .. nanti nampak.. :)

    ReplyDelete
  10. @saiazuan: haha ..mencurah perasan tu.. :P

    ReplyDelete
  11. hahahaha! kekasih gelap je.. *bila lah nak cerah,tatau!

    ReplyDelete