Menu

haaa...kan aku dah kata...SALMA menang !!!

assalamualaikum...selamat malam setelah dua hari tak update blog..sangat rindu pada blog cikai ni hahaha..nanti aku cerita kenapa tak update...tapi sekarang meh cerita pasal Mentor dulu..seperti yang dijangka..Salma protege Erra telah menang sekaligus juara..yeah !!! dapat 100k.. :) padahal tak vote pong hahaha..

si Shiha protege kak Pah no.2..si Ika protege Edry no.3..tahniah la ye kat Salma..walaupun dia tak se cute si Shiha..tapi suara dia sumpah mantap..ala2 Beyonce..kata senior ku..so aku memang puas ati tengok dia cuma part duet.. aku lagi suke Ika ngan FT..part baju pulak..Erra dengan Shiha paling gojes...hehehe..i like..sekian ulasan Mentor dari pengkritik tak bertauliah...nak tulis lebih2 malas pulak hehehe...

 JUARA...  terbaek bah :)



DUET MANTOP !!!


GOJES..as usual.. :)

1 comment:

  1. pehhhhhh! salah orang tu,sepatut aku yang juara !

    ReplyDelete