Menu

SEGMEN: CITA-CITA AKU MASA KECIL

nak join klik banner

assalamualaikum...petang2 sabtu ni takde kerja...jadi aku join la segmen si shera ni pulak...dia nak tau cita2 aku masa kecik dulu la..aku excited sikit bila duk cerita zaman2 muda mudi ni..maklum la sekarang dah agak tua.. =.=" ...

dulu masa kecik2 aku teringin nak jadi doktor..sebab masa kecik2 dulu aku ni selalu keluar masuk spital..so bila aku tengok je  doktor tu segak je baik2 pulak tu..lagi satu terpengaruh drngan cerita tv..main pun slalu berlakon konon2 doktor sampai bedah anak patung..kelaka btul kalau ingat balik..

tapi last2 cita2 tu menyimpang jauh..sebab kat sekolah aku tak ada sains tulen..nak pindah sekolah malas..lepas tu dengan keadaan diri aku ni tak sesuai utk jadi doktor..nanti susah pulak...

sekarang...aku study law..atau bahasa melayu nye undang2...kan ke tersasar jauh tu.. dari sains ke sastera..tak kisah la mungkin ada hikmah di sebalik itu kan?

pasal blog shera semua ok...aku suka header dia...pastu kaler hitam putih...i like maklum la budak law kan..hehe...cuma satu je..kuruskan shoutbox sikit ye.. besar sangat tu.. :)

aku tag : Naurah Nawwarah 
              Mastura Zakaria



3 comments:

  1. jejalan sini sambil baca entri blog ni.. nice2,..^^

    jom la datang blog sy pula... nnti jgn lupa follow ya... sy follow balik..^^

    http://jomkongsistory.blogspot.com/2011/04/segmen-cita-cita-aku-masa-kecil.html

    ReplyDelete
  2. hhaha shout mcm besar kan.. tu lar.. bnyk gak org tegur tu.. t shera perbaiki..

    tp pape pun.. thanks ea join.. shera hargai sgt2.. ^_^

    ReplyDelete
  3. cita2 aku dulu pun nak jadi doktor
    doktor forensik...
    tapi xtercapai
    hehehehe

    ReplyDelete