Menu

MIMPI BOGEL ??? OMG !!!

assalamualaikum...selamat pagi selamat hari jumaat...sapa plak yang mimpi bogel ni...??? eh...bukan aku ye..tapi Kate Middleton..bakal isteri Prince William...ikuti kisah nye..



LONDON: Mimpi berbogel ketika melangsungkan perkahwinan yang dialami oleh Kate Middleton menjelang perkahwinannya hari ini disifatkan sebagai tanda tidak baik yang akan dialami olehnya ketika majlis itu berlangsung.
“Mimpi sedemikian bermakna Kate akan dimalukan pada majlis perkahwinannya kelak. Mungkin aibnya akan terbongkar. Selama ini, masyarakat mengenal Kate sebagai perempuan yang baik,” kata seorang pakar pentafsir mimpi kepada akhbar digital, Splashnews, semalam. Kate mengalami mimpi itu berulang kali. Dia bermimpi melihat dirinya telanjang bulat di altar dengan William.

Kate dipercayai mengalami mimpi seumpama itu akibat tertekan kerana majlis itu akan disaksikan oleh kira-kira dua bilion orang di seluruh dunia. - AP






sumber: Harian Metro

tazkirah jumaat : alangkah indahnya akhlak yang dibawa Islam...nak tido baca doa..nak best lagi amik wudhu' baru la tak mimpi bukan2...mimpi tu boleh jadi gangguan syaitan :)

3 comments:

  1. betul 2 salim....semuanya mainan syaitan je nie...

    ReplyDelete
  2. betul 2 salim....semuanya mainan syaitan je nie...

    ReplyDelete
  3. islam itu indah .. islam mengajar umatnye cara hidup yang mulia ^___^

    ReplyDelete