Menu

IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA

nak join klik banner

selamat malam...ada orang nak buat amal jariah..nak iklankan blog secara percuma...aku pun apa lagi..dengan pantas nye aku join..ini bukan la untuk kejar trafik...cuba korang bayangkan kalau blog ni dibaca oleh orang ramai takde la macam syok sendiri kan?? at least aku dapat la respon untuk improve blog ni..kalau tak sampai bila nak maju...di samping meluaskan rangkaian sosial di mana kita boleh share pengalaman, info, ilmu agama dan macam2 lagi...(skema sungguh ayat aku ni...huhu)  disebabkan aku susah untuk keluar rumah maka blog dan online la dunia aku..so akhir kata sudi2 la promote blog aku ye.. :)

p/s : apa salah nye kalau sedekah trafik ko sikit ke blog aku yang cikai ni..hahaha...satu lagi aku takde banner tolong buatkan ye.. :P

2 comments:

  1. YANG NI BUNYI DIA MACAM BEST JE.BAB2 FREE NI YAN LAJU JE XD

    ReplyDelete
  2. Heee :D terima kasih sebb sudi join Yea.. blog terbaik akan dipilih ^.^

    ReplyDelete