Menu

aku diganggu Hantu Kak Limah ...

assalamualaikum...selamat malam..mesti  korang tak percaya kan ? tapi itu lah yang jadi kat aku petang tadi...sila seram..sebab tiada apa yang seram melainkan cerita ni...



kisahnya berlaku petang tadi..aku lepas tengok tv.....kala itu petir dan kilat sabung menyabung..habis je cerita tu aku terus tutup tv dan cabut plug kalau tak meletup pulak kan? pastu bergegas untuk mandi..

lepas je mak aku keluar dari bilik air, aku pun meluru ke bilik air untuk bersiram ...tapi malang nye semasa dalam bilik air tu perut aku rasa memulas pulak..jadi terpaksa la aku duduk di dalam bilik termenung seketika...

dan masa tu la ia berlaku..tiba2 badan ku seram sejuk...bulu roma berdiri seram seyh...tak lama lepas tu..tiba2 lampu berkelip - kelip dan tiba2 ianya mati.. diikuti dengan dentuman petir beserta kilat yang kuat habis...!! dalam hatiku berkata...suasana menjadi gelap gelita..dan aku menghabiskan hajat ku dan mandi dengan sepantas kilat..

aku terus memberitahu kejadian tersebut kat bapak aku sejurus beliau pulang...beliau dengan macho nye menuju ke bilik air untuk menghilangkan gangguan tersebut..takde scene pelawok..pelawok...pelawok kat sini ye..beliau dengan selamber nye menggoyangkan suis lampu tersebut...dan tiba2...dengan tangan ajaib beliau lampu tu hidup..



jadi segala gangguan berpunca dari masalah suis lampu tersebut ..bukan dari gangguan Kak Limah atau makhluk paranormal yang lain.. :p

sekian, terima kasih...sekadar untuk anda senyum di kala malam ..sila komen lepas baca.. :)

10 comments:

  1. cess... ingatkan betul2 la jumpa kak limah.. huhu

    ReplyDelete
  2. ahaha. antu kak limah je pon. bukannye aku yang ngendap hang. erk. tetibe.

    :P

    ReplyDelete
  3. hahaa...kelakar benor haa..hehe

    ReplyDelete
  4. ingatkan betul2 ..hahaha

    ReplyDelete
  5. haha letak la rate kt entry tu..hehe
    anywy! nice entry!

    ReplyDelete
  6. mujur aku baca bahagian last terus

    ReplyDelete