Menu

air + *&^% = euwww jijik nye..

hari ni aku nak balas dendam update habis habisan ...setelah semalam diserang penyakit kegilaan buku di Pesta Buku Antarabangsa KualaLumpur 2011...setelah pulih dari kegilaan tersebut aku terus mengupdate blog ku yang  terchenta ini dengan rakus nya...hahahahaha..

mesti korang tertanya -tanya apsal tajuk entri aku ni begitu gedik ari ni ye...yang sebenarnya aku baru je bukak paper online hari ni dan ada tajuk yang amat menjijikkan sekali...iaitu..NAJIS CEMARI SUNGAT LANGAT..  aku terus terkedu...apakah ??? terpikir pulak selama ini bermandi -manda bersuka ria di pantai siap tertelan air masin..erk tak dapat dibayangkan...

mengikut apa yand ditulis dalam paper tu ia adalah berpunca dari penempatan warga asing kat Kanpung Bukit Damar Dengkil...diorang ni tak ada sistem kumbahahan yang baik...so hari tu bila da ribut kat situ maka kantoi la  penempatan asing tu..kesian gak la kat penduduk kampung yang kena hidu 'wangian semulajadi' dan boleh kena penyakit sebab sistem yang tak terurus ni..tak menyenangkan langsung...



p/s: bukan la aku anti dekat mamat indon,bangla dan lain2 tapi kalau dah macam ni cerita nye susah la..

2 comments:

  1. kite bako dorang salim! kite bako! eiiii pengotoq la depaaaaaa

    ReplyDelete
  2. SALAM

    JOM JOIN GA SAYA

    http://queenroszaliza.blogspot.com/2011/04/queenpink-lucky-follower.html

    ReplyDelete