Menu

tak pegi kelas...sukati aku laa...

selamat petang korang...
sapa kat sini suka ponteng kelas...???aku pun termasuk gak..
tapi tu dulu..
sekarang dah lama taubat..
tak kisah la kat mana...sekolah ke universiti ke...
sapa2 yang ponteng tu bawak2 la taubat...
bukan apa..
pergi kelas tu ada keberkatan...
ni ustazah aku yang cakap..
setakat demam sikit2 tu ytahan je la..
kalau tak pegi kelas miss banyak benda...
kalau pegi at least dapat la masuk sikit2...
aku ni tak bijak mana pun..
tapi sebab datang kelas aku nampak berkat nya tu..
lecturer kenal kita..
kalau lecturer kenal kita mana tau dia doakan kita kan...

study la...


ada la sorang member aku ni citer..
kawan dia tak pegi kelas sebab tak sihat kata nya..
tapi dia pelik sebab bila balik member tu boleh lagi gelak kuat2...

sebenarya pagi tadi ada lecturer aku marah mereka2 yang 'rajin' datang kelas...
tu yang aku rasa nak tulis pasal ni...
kadang2 aku terpikir sebab student dapat result teruk..
sebab tak ada keberkatan dalam study diorang..
selalu tak datang kelas...bajet pandai la..
lecturer pun tak kenal..
apa kata korang.. ??? 

1 comment:

  1. bagus datang kelas... cabaran nak dapat ilmu... memang berat... penyakit malas tu melampau2 jadinya... sebab pernah jadi kat aku dulu... hehehe... dulu laa.. skg tak laa... dan jangan sia-siakan harapan mak ayah... :)

    ReplyDelete